Artur i Mallika Szumscy
+48 608 822 431 kuchniajogi@interia.pl

PODAGRYCZNIK a’la SZPINAK

Kto pielił swój ogródek z podagrycznika, zna jego charakterystyczny zapach. Smak jest równie charakterystyczny – podagrycznik jest pyszny zarówno surowy, jak i gotowany.

GULASZ SOJOWY

Wysokobiałkowy sos z proteiny sojowej. Jak smaczny będzie, zależy tylko od tego, jak go przyprawimy.

SABJI z KALAFIORA i PIECZONEGO ZIEMNIAKA

Ziemniaki w sabji można udusić. Jeśli jednak mamy możliwość, warto je upiec – mają wtedy silniejszy smak, bardziej zwartą konsystencję, a także często – przyjemnie chrupiącą skorupkę :-).

KALAFIOR z BROKUŁEM

Leciutko przyprawione warzywa na parze.

WARZYWA DUSZONE z MASALĄ – brokuł, marchew i ziemniak

Po indyjsku nie musi oznaczać tłusto i ostro. Polecamy to wyśmienite, lekkie sabji.

MARCHEW z SELEREM z PIEKARNIKA

O selerze i marchewce myślimy zazwyczaj jako o dodatkach do głównych dań. Tutaj dowód, że wcale nie mysi tak być.

BURACZKI z PIEKARNIKA

Buraki są u nas dostępne przez cały rok, a ich korzyści dla zdrowia nie sposób przecenić.

FASOLA z MAJERANKIEM

Być może wszyscy znamy fasolkę „po bretońsku” – z pomidorami i dodatkowym białkiem. Czasem jednak warto postawić na prostotę – a wyśmienity smak również jest nagrodą.

CIECIERZYCA ze SZPINAKIEM

Smakowite połączenie białka i witamin.