Artur i Mallika Szumscy
+48 608 822 431 kuchniajogi@interia.pl

TAPIOKA MANGO

Przygotowaliśmy ten deser na powitalną kolację na TTC w Ustce w 2018 – i od razu posypały się pytania o przepis. Więc podajemy przepis dla wszystkich :-).

BUDYŃ WANILINOWY

Budyń pyszny, jak ze sklepu ;-).

SŁODKI RYŻ z BANANAMI

Bezkompromisowo słodki deser w indyjskim stylu.

GULASZ SOJOWY

Wysokobiałkowy sos z proteiny sojowej. Jak smaczny będzie, zależy tylko od tego, jak go przyprawimy.

„MURZYNEK” z PEŁNEJ MĄKI

Ciasto z pełnej mąki jest nie tylko zdrowsze, ale i przepyszne :-).

KAWA po INDYJSKU

Z samego rana pomaga się obudzić, a po obiedzie wspomaga trawienie. Naprawdę doskonała kawa – również dla tych, którzy zwykłej kawy w ogóle nie piją :-).

CIASTO BAKALIOWE

Chociaż bez miodu, smakuje trochę piernikiem. Łatwe w wykonaniu ciasto bez drożdży.

SZARLOTKA SYPANA

Szarlotka prosta nawet dla tych, którzy jeszcze nie odkryli w sobie talentu kulinarnego :-).

SOJA „PO GRECKU” – nie dla joginów

Sojowa proteina nie jest polecana dla joginów, podobnie jak konserwy z puszki. To danie może jednak uspokoić umysły tych wegetarian lub ich rodzin, którzy są przywiązani do ryb na Święta.

CHUTNEY JABŁKOWO-BANANOWY z RODZYNKAMI

Chutney pasuje do każdego obiadu – ponieważ jest słodki, możemy uznać go za deser, a ponieważ jest ostry, świetnie wspiera trawienie.