Artur i Mallika Szumscy
+48 608 822 431 napisz@kuchniajogi.pl

GREJPFRUT – post dr D.

Print

GREJPFRUT - post dr D.

Tak podany grejpfrut jest smaczny i delikatny. Najwięcej goryczy zawierają białe błonki, dlatego sam miąższ smakuje zupełnie inaczej. Przyda się nóż z ostrym czubkiem.
Course Bez cukru, Bez glutenu, Deser, Dieta dr Dąbrowskiej, Sałatka, Śniadanie, Wegańskie
Cuisine post dr Dąbrowskiej
Servings 1 osoba

Ingredients

  • 1 szt grejpfrut

Instructions

  • Grejpfruta myjemy w gorącej wodzie.
  • Nadcinamy skórkę ostrym nożem i zdejmujemy ją całą. Owoc dzielimy na dwie części.
  • Czubkiem noża nadcinamy białą błonkę na jednej cząstce grejpfruta, rozcinamy ją wzdłuż środka owocu i zdejmujemy z miąższu. Miąższ oddzielamy od drugiej części błonki i przekładamy na talerzyk lub do miseczki. To łatwe :-).
  • Nacinamy czubkiem noża kolejną cząstkę, pozbawiamy ją białej błonki i znów oddzielamy miąższ i umieszczamy w naczyniu.
  • Powtarzamy, aż cały grejpfrut będzie obrany z błonek.