Artur i Mallika Szumscy
+48 608 822 431 napisz@kuchniajogi.pl

SELER w ZIOŁACH z PIEKARNIKA

Pieczenie nie tylko sprawia, że jedzenie jest mniej tłuste niż smażone, ale zmienia również smak. Oto pieczona wersja naszych plastrów selera w ziołach.

SABJI z KALAFIORA i PIECZONEGO ZIEMNIAKA

Ziemniaki w sabji można udusić. Jeśli jednak mamy możliwość, warto je upiec – mają wtedy silniejszy smak, bardziej zwartą konsystencję, a także często – przyjemnie chrupiącą skorupkę :-).

soja po grecku

SOJA „PO GRECKU”

Sojowa proteina nie jest polecana dla joginów, podobnie jak konserwy z puszki. To danie może jednak uspokoić umysły tych wegan lub ich rodzin, którzy są przywiązani do ryb na Święta.

CHUTNEY JABŁKOWO-BANANOWY z RODZYNKAMI

Chutney pasuje do każdego obiadu – ponieważ jest słodki, możemy uznać go za deser, a ponieważ jest ostry, świetnie wspiera trawienie.

CHUTNEY ŚLIWKOWY

Chutney powinien być tak ostry, żeby trudno było go zjeść, i jednocześnie tak słodki, żeby nie można było się oprzeć :-). W polskiej kuchni regulujemy to sobie wg własnego smaku, chociaż jeśli nie będzie wcale ostry, chutney straci swoją podstawową funkcję: wspieranie ognia trawienia.

CIECIERZYCA ze SZPINAKIEM

Smakowite połączenie białka i witamin.

LECZO

Kolorowe i pachnące – najlepsze z sypkim ryżem.

PLASTRY SELERA w ZIOŁACH

Mogą być zarówno przystawką, jak i dodatkiem do drugiego dania. Szybkie, łatwe do przyrządzenia i bardzo smaczne.

KITRI wg PIĘCIU PRZEMIAN

Kitri to pełny obiad w jednym garnku. Dostarcza organizmowi wszystkie niezbędne substancje odżywcze: białko, węglowodany, witaminy, mikroelementy. Przygotowane wg pięciu przemian nabiera dodatkowej harmonii.