Artur i Mallika Szumscy
+48 608 822 431 napisz@kuchniajogi.pl

SELER w ZIOŁACH z PIEKARNIKA

Pieczenie nie tylko sprawia, że jedzenie jest mniej tłuste niż smażone, ale zmienia również smak. Oto pieczona wersja naszych plastrów selera w ziołach.

GULASZ SOJOWY

Wysokobiałkowy sos z proteiną sojową. Jak smaczny będzie, zależy tylko od tego, jak go przyprawimy.

soja po grecku

SOJA „PO GRECKU”

Sojowa proteina nie jest polecana dla joginów, podobnie jak konserwy z puszki. To danie może jednak uspokoić umysły tych wegan lub ich rodzin, którzy są przywiązani do ryb na Święta.

MARCHEW z SELEREM z PIEKARNIKA

O selerze i marchewce myślimy zazwyczaj jako o dodatkach do głównych dań. Tutaj dowód, że wcale nie mysi tak być.

CIECIERZYCA ze SZPINAKIEM

Smakowite połączenie białka i witamin.

SABJI DYNIOWE Z JARMUŻEM I MLEKIEM KOKOSOWYM

Wyśmienita i elegancka potrawa na jesienny obiad.

LECZO

Kolorowe i pachnące – najlepsze z sypkim ryżem.

ZIELONA SOCZEWICA z BAZYLIĄ

Zielonej soczewicy nie trzeba moczyć przed gotowaniem. Dlatego można ją przygotować nawet w ostatniej chwili.

KITRI wg PIĘCIU PRZEMIAN

Kitri to pełny obiad w jednym garnku. Dostarcza organizmowi wszystkie niezbędne substancje odżywcze: białko, węglowodany, witaminy, mikroelementy. Przygotowane wg pięciu przemian nabiera dodatkowej harmonii.